loading...
آگهی استخدام,نیازمندی همشهری
آخرین ارسال های انجمن
کاریاب 2 بازدید : 1303 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (1)

شرکت پامیدکو در نظر دارد به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود، تعداد 33 نفر از داوطلبین مرد در مقطع لیسانس و دیپلم، به شرح جدول(1و2) از طریق بررسی روزمه، برگزاری مصاحبه تخصصی، مصاحبه روانشناختی و گزینش به صورت قرارداری جذب نماید.

افرادی که متقاضی شرکت در مصاحبه می باشند، می توانند جهت ثبت نام از تاریخ درج آگهی حداکثر تا تاریخ 19 بهمن ماه 92 به آدرس اینترنتی www.karasa.ir مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و با توجه به شرایط ذکرشده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جدول (1) رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز در مقطع لیسانس

ردیف

رشته

گرایش

تعداد

حداقل سابقه کار

تخصص- توضیحات

1

مهندسی صنایع

کلیه گرایش ها

1

4 سال مرتبط

سرپرست انبار و سفارشات

2

مهندسی برق

کلیه گرایش ها

1

4 سال مرتبط

سرپرست نگهداری و تعمیرات برق

3

مهندسی برق

کلیه گرایش ها

3

3 سال مرتبط

* نگهداری و تعمیرات موتورهای الکریکی(سیمپیچی،بیرینگها)*برنامه نویسی PLCو کنترل

4

مهندسی مکانیک

کلیه گرایش ها

1

4 سال مرتبط

سرپرست دفتر فنی

5

مهندسی مکانیک

کلیه گرایش ها

1

4 سال مرتبط

سرپرست تضمین کیفیت و بازرسی

6

مهندسی مکانیک

کلیه گرایش ها

2

3 سال مرتبط

*روانکاری،هیدرولیک و نیوماتیک و یاتاقانها *نگهداری و تعمیرات مکانیزمهای انتقال قدرت * سیالات  و نگهداری و تعمیرات تاسیسات سیالاتی

 

 

جدول (2) رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز در مقطع دیپلم

ردیف

رشته - گرایشها

تعداد

حداقل سابقه کار

تخصص-توضیحات

1

برق

4

2 سال مرتبط

* نگهداری و تعمیرات موتورهای الکتریکی(سیمپیچی، بیرینگها)

* نگهداری و تعمیرات برق و ابزار دقیق

2

فنی

4

2 سال مرتبط

نگهداری و تعمیرات و تنظیمات گیربکسهای صنعتی، پمپ ها و سیستمهای انتقال قدرت

3

فنی

4

2 سال مرتبط

سیستمهای نقاله و اتصالات سرد و گرم نوارها

4

فنی

1

2 سال مرتبط

روانکاری، هیدرولیک و نیوماتیک و یاتاقانها

5

فنی

1

2 سال مرتبط

عیب یابی و نت آسانسورها

6

فنی

1

2 سال مرتبط

نگهداری و تعمیرات جرثقیل های سقفی

7

فنی

3

2 سال مرتبط

فنها،ماشین آلات دوار، بالانس و یاتاقانها

8

فنی

1

2 سال مرتبط

تراشکا(بومی شهرستان سیرجان)

9

فنی

1

2 سال مرتبط

فرزکار(بومی شهرستان سیرجان)

10

فنی

2

2 سال مرتبط

جوشکار، برشکار و مونتاژکار-جوشهای co2، آرگون و ...(بومی شهرستان سیرجان)

11

کلیه گرایشها

1

2 سال مرتبط

راننده جرثقیل(بومی شهرستان سیرجان)

12

فنی

1

2 سال مرتبط

سرویس، نگهداری و تعمیرات تاسیسات گاز (بومی استان کرمان)

 

شرایط شرکت در مصاحبه:

1- شرایط عمومی:

1-1 تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران و متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور.

2-1نداشتن سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی گردیده باشد.

3-1عدم اعتیاد به مواد مخدر به تایید مراجع ذیصلاح.

4-1 عدم تعهد خدمت در سایر مؤسسات دولتی و غیر دولتی

5-1 داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم.

6-1داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روجی براساس تایید واحد طب کار شرکت.

2- شرایط سنی:

1-2حداکثر سن برای داوطلبان دیپلم 24 سال(متولدین1 فروردین ماه 68 و بعد از آن) و برای داوطلبان لیسانس 30 سال (متولدین 1 فروردین ماه 62 و بعد از آن).

2-2مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلبان افزوده می شود.

3-2سابقه کار مفید و مرتبط در واحدهای پیمانکاری شرکت معدنی و صنعتی گل گهر که با تأیید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد به حداکثر سن داوطلب افزوده خواهد شد.

4-2سایر سوابق کاری مفید و مرتبط برای رشته هایی که در جدول سابقه ذکر شده است(با ارائه مدارک معتبر و تاییدیه سازمان تامین اجتماعی) به حداکثر داوطلب افزوده خواهد شد.

5-2 شرط حداکثر سن در مورد ایثارگران با رعایت موارد ذیل افزایش می یابد.

-داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل به صورت داوطلب خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین در صورت مجروحیت، مدت بستری شدن یا استراحت پزشکی آنان به سن آنها اضافه می شود.

- افراد خانواده شهداء و جاویدالاثرها(همسر، فرزندان) ، جانبازان بالای 25% و آزادگان به مدت 5 سال

3- شرایط مدرک تحصیلی:

- مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در مصاحبه قابل قبول است که از طریق آزمون های سراسری دانشگاه های دولتی یا آزاد و یا آزمون خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی که از طریق سازمان سنجش برگزار شده باشد موفق به ورود به مراکز آموزش عالی شده باشند و یا از دانشگاه های معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت کرده باشند.

- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تخصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد(گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود.)

-تایید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشر از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری الزامی است.

- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد.

- مقاطع بالاتر ناپیوسته می توانند با داشتن شرایط مورد نظر و دارابودن مدرک کارشناسی در فراخوان شرکت نمایند. *تذکر: مداکر داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری مصاحبه تخصصی باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد. *تذکر: گواهی موقت صادره از حوزه نظام وظیفه مبنی بر معافیت داوطلب از خدمت وظیفه، موردتایید است.

4-اولویت های جذب:

در شرایط مساوی اولویت جذب به ترتیب با افراد بومی شهرستان سیرجان و فرزندان معزز شهدا و جانبازان و افراد با معدل بالاتر می باشد.(بومی به افرادی گفته می شود که محل تولد و یا محل اخذ دو مقطع تحصیلی آنهادرشهرستان سیرجان باشد)

5-نحوه ثبت نام و مهلت آن: داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز 19 بهمن ماه 92 فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در مصاحبه ثبت نام نمایند.(مهلت مذکور قابل تغییر نخواهد بود).- مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن - واریز مبلغ 300000 ريال (سیصد هزار ریال) به صورت الکترونیکی به عنوان حق ثبت نام به نام امور پشتیبان درآمد اختصاصی دانشگاه صنعتی شریف - وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.  * تبصره 1: هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در مصاحبه یک مقطع، رشته و گرایش را دارد. - داوطلبان جهت ثبت نام حتما موارد ذیل را اسکن کرده و فایل آن را به هنگام ثبت نام به همراه داشته باشند.(حجم عکس 4*3نباید بیشتر از 40 کیلوبایت و بقیه موارد اسکن شده نباید بیشتر از 80 کیلوبایت باشد) - عکس داوطلب 4*3

- گواهی تحصیلی  -کارت ملی  -کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم

- سوابق مورد نیاز با ارائه مستندات مربوط به پرداخت حق بیمه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی -مدارک ایثارگری موضوع بند 2-5   - ارسال  خلاصه ای از سوابق تحصیلی و کاری (فرم رزومه را دانلود کرده و پس از تکمیل بارگذاری کنید).

- ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در سایت www.karasa.irبه طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد.  - داوطلبان باید یک هفته پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده و با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایند.

تبصره 2: لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده و دعوت شدگان برای مصاحبه  بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند.

6- توضیحات مهم:

- چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در مصاحبه نماید با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی(حتی در صورت پذیرش در مصاحبه تخصصی و اشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

- بدیهی است قبولی رزومه ارسالی و اعلام زمان مصاحبه تخصصی به متقاضی، به منزله جذب نهایی فرد نمی باشد بلکه مراحل جذب شامل قبولی در مصاحبه تخصصی و تاییدفرد توسط کمیسیون مربوطه و قبولی درگزینش می باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان جهت انجام مرحله بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.

- افراد متقاضی باید از نظر جسمانی و فیزیکی توانایی انجام کار در مشاغل مورد نیاز را دارا باشند.  

- محل انجام خدمت کارخانه گندله سازی- شرکت احداث صنایع و معادن سرزمین پارس (پامیدکو) واقع در مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان می باشد.

7- زمان و مکان مصاحبه:

-زمان،مکان و تاریخ برگزاری مصاحبه متعاقبا در سایت مذکور اعلام می گردد. داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 66560465-02166530043 تماس حاصل نمایید.

تذکر:در فرآیند ثبت نام، نیاز به آپلود رزومه خود دارید،فایل رزومه را از سایت www.karasa.irدانلود کرده و در مراحل ثبت نام آپلود نمایید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8814
  • کل نظرات : 215
  • افراد آنلاین : 163
  • تعداد اعضا : 4711
  • آی پی امروز : 357
  • آی پی دیروز : 924
  • بازدید امروز : 3,570
  • باردید دیروز : 38,354
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 88,621
  • بازدید ماه : 41,924
  • بازدید سال : 1,734,470
  • بازدید کلی : 50,658,308