loading...
آگهی استخدام,نیازمندی همشهری
آخرین ارسال های انجمن
کاریاب بازدید : 3145 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

متن آگهی

شرکت واریان ایران از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می نماید.


عناوین شغلی مورد نیاز

کارشناس امور مالی و اداری
تخصص های مورد نیاز : مسلط به امور مالی و اداری شرکت های بازرگانی و خدماتی، ترجیحا آشنا به پارس سیستم
مقطع تحصیلی : کارشناسی
حداقل سابقه کار : 5سال
محل استخدام : تهران
رشته های تحصیلی قابل قبول : حسابداری

مدیر سرویس
تخصص های مورد نیاز : حداقل 5 سال سابقه کار مدیریتی، سرپرستی و اجرایی خصوصا در موارد مشابه با فعالیت شرکت
مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
حداقل سابقه کار : 5سال
محل استخدام : تهران
رشته های تحصیلی قابل قبول : الکترونیک،

مهندس سرویس
تخصص های مورد نیاز : ترجیحا تجربه تعمیر و نگهداری چاپگرهای مختلف، مسئولیت پذیر و با تسلط نسبی به زبان انگلیسی فنی
مقطع تحصیلی : کارشناسی
محل استخدام : تهران
رشته های تحصیلی قابل قبول : مهندسی برق-الکترونیک‌ , مهندسی کامپیوتر-سخت افزار

کنترلر سرویس
تخصص های مورد نیاز : ترجیحا تجربه ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات فنی
مقطع تحصیلی : کارشناسی
محل استخدام : تهران

مدیر فروش
تخصص های مورد نیاز : 4 سال سابقه اجرایی در زمینه بازاریابی و فروش سیستم های دیجیتال (پرینتر، اسکنر ...)
مقطع تحصیلی : کارشناسی
حداقل سابقه کار : 4سال
محل استخدام : تهران
شرایط : روابط عمومی قوی

کارشناس فروش
تخصص های مورد نیاز : آشنا به زبان انگلیسی
مقطع تحصیلی : تمام مقاطع تحصیلی
حداقل سابقه کار : 2سال
محل استخدام : تهران
شرایط : 2 سال سابقه بازاریابی و فروش خصوصا تجهیزات کامپیوتری (پرینتر، اسکنر ...)، روابط عمومی خوب

کارشناس قراردادها
تخصص های مورد نیاز : آشنا به امور قرارداد تعمیر و نگهداری، پی گیر و مسئولیت پذیر، مسلط به نرم افزار آفیس
مقطع تحصیلی : تمام مقاطع تحصیلی
حداقل سابقه کار : 3سال
محل استخدام : تهران

کارمند فروش
تخصص های مورد نیاز : با تجربه در صدور فاکتور و وصول صورت حساب های صادره و ...، مسلط به آفیس
مقطع تحصیلی : تمام مقاطع تحصیلی
محل استخدام : تهران
شرایط : خوش برخورد و مسئولیت پذیر، روابط عمومی قوی


ز واجدين شرايط استخدامی درخواست می گردد پس از ذخیره و سپس تکمیل فرم درخواست استخدام با ذکر ردیف شغلی و سمت آن را به پست الكترونيكي jobs@varian.ir ارسال نمایند.

ارسال هرگونه اطلاعات تکمیلی به شرط تکمیل فرم  مذکور میتواند از طریق ایمیل و یا با مراجعه به شرکت درطی ساعات اداری (از ساعت 9 الی 16 ) ضمن ارائه یک قطعه عکس انجام گیرد. آدرس: خیابان سهروردي شمالي ،خيابان خرمشهر (آپادانا) شماره 7

جهت انجام مصاحبه حضوری واجدین شرایط استخدامی متعاقبا با آنها تماس گرفته خواهد شد.

 

پیشنهاد میشود پس از ارسال ایمیل ، با مراجعه به فلدر Send Items خود و باز نمودن فایل ارسالی، از ارسال صحیح و تکمیل شده آن مطمئن شوید.

لطفا برای دریافت فرم درخواست استخدام

کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8814
  • کل نظرات : 215
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 4712
  • آی پی امروز : 609
  • آی پی دیروز : 645
  • بازدید امروز : 9,931
  • باردید دیروز : 6,605
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 87,801
  • بازدید ماه : 303,703
  • بازدید سال : 1,996,249
  • بازدید کلی : 50,920,087