loading...
آگهی استخدام,نیازمندی همشهری
آخرین ارسال های انجمن
کاریاب بازدید : 611 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

استانداری اردبیل برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کارگیری افراد در دستگاه‌های اجرایی، از محل سهمیه استخدامی اختصاص یافته به استان و به استناد مفاد قانون برنامه پنجم توسعه از افراد واجد شرایط (بومی صد در صد شهرستان مورد تقاضا)، تعداد ۷۲۱ نفر را از طریق برگزاری آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی و گزینش بصورت پیمانی بشرح ذیل استخدام می‌نماید.

توجه: کلیه داوطلبانی که قبلاً در آگهی موسوم به جذب ۲۱۷ نفر در تیر ماه سال ۱۳۹۱ ثبت‌نام نموده بودند، ضروری است با وارد کردن کد رهگیری دریافتی یا شماره ملی خود، وارد سایت ثبت‌نام شده و نسبت به اصلاح اطلاعات خود مخصوصاً کد رشته شغلی و محل جغرافیایی مورد تقاضا (به لحاظ تغییرات صورت گرفته در رشته‌های شغلی دستگاه‌های اجرایی) با مد نظر قرار دادن شرایط احراز درج شده اقدام نمایند، در غیر اینصورت هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

توضیح: در مواردی که در شرایط احراز رشته‌ها صرفا گروه خاصی عنوان شده شامل رشته‌های زیر است:
گروه امور مالی و حسابداری:
مدیریت مالی، حسابداری، حسابرسی، حسابداری و امور مالی، تدارکات همگانی، کاربرد کامپیوتر در امور مالی، امور مالی، «معارف اسلامی و مدیریت» (مالی).
گروه علوم اجتماعی:
جمعیت شناسی، مردم شناسی، پژوهشگری علوم اجتماعی، ارتباطات علوم اجتماعی، برنامه‌ریزی علوم اجتماعی، تعاون و رفاه علوم اجتماعی، خدمات اجتماعی، علوم ارتباطات اجتماعی (روابط عمومی)، جامعه شناسی، برنامه‌ریزی رفاه اجتماعی، ارتباطات اجتماعی (تحقیق در ارتباطات اجتماعی).
گروه آمار:
آمار، آمار اقتصادی و اجتماعی، آمار کاربردی، آمار نیروی انسانی، آمار بیمه، آمار ریاضی.
گروه امور تربیت بدنی:
مدیریت و برنامه‌ریزی تربیت بدنی، رشد و تکامل و یادگیری حرکتی، تربیت بدنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، تربیت بدنی جانبازان و معلولین، فیزیولوژی ورزشی، تربیت معلم تربیت بدنی.
گروه حقوق:
حقوق، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق کیفری و جرم شناسی، علوم قضایی، علوم جزا و جرم شناسی، فقه و حقوق اسلامی، فقه و حقوق خصوصی، معارف اسلامی و حقوق، حقوق خصوصی، حقوق عمومی، حقوق کنسولی، الهیات و معارف اسلامی (فقه و مبانی حقوق اسلامی)، حقوق بین‌الملل، علوم اسلامی (حقوق اسلامی، کیفر و جرم شناسی، فقه و مباحث حقوق اسلامی)، حقوق اسلامی.
گروه امور اداری و مدیریت:
مدیریت دولتی، مدیریت اجرایی، مدیریت صنعتی، مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی، مدیریت، مدیریت بیمه، مدیریت بازرگانی، مدیریت اقتصادی، مدیریت پرسنلی، مدیریت سیستم و بهره‌وری، مدیریت آموزشی، مدیریت اداری، مدیریت خدمات اداری، علوم اداری، امور اداری و مدیریت، مدیریت رفاه، خدمات بازرگانی و اداری، بازرگانی، مدیریت سیستم‌ها، معارف اسلامی و مدیریت با گرایش‌های ( مالی، بازرگانی و صنعتی).
گروه اقتصاد:
اقتصاد- توسعه اقتصادی، برنامه‌ریزی، برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی، علوم اقتصادی، مدیریت اقتصادی، اقتصاد نظری، اقتصاد و معارف اسلامی.
گروه امور خدمات اداری:
اموراداری- اموراداری و کارگزینی، کمک متخصص خدمات اداری، امور اداری و پرسنلی، خدمات اداری، آیین نگارش نامه‌های اداری، امور دفتری و ماشین‌نویسی، امور دبیرخانه و بایگانی، کاربرد رایانه در امور اداری.
گروه امور روانشناسی:
روانشناسی عمومی، روانشانسی بالینی، مشاوره و راهنمایی، روانشناسی تربیتی، روانشناسی، سنجش و اندازه‌گیری و روانسنجی، روانشناسی شخصیت.
گروه امور فرهنگی:
مدیریت امور فرهنگی، برنامه‌ریزی امور فرهنگی، امور فرهنگی، فرهنگ وزبان‌های باستانی ایران فرهنگ و ارتباطات، زبان و ادبیات فارسی و زبان و ادبیات عرب.

* شرایط عمومی استخدام:
- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.
- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.
- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه آقایان).
- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.
- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.
- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند.
- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه‌های دولتی و یا بازخرید خدمت باشند.

* شرایط اختصاصی استخدام:
- داشتن حداقل سن ۲۰ سال تمام و حداکثر سن ۴۰ سال تمام تا آخرین روز مهلت ثبت‌نام.
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه‌های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف) داوطلبانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷) به طور داوطلبانه خدمت نموده‌اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل.
ب) افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقود الاثرها، جانبازان از کارافتاده کلی که قادر به کار نمی‌باشند. شامل: پدر، مادر، خواهر و برادر تا میزان ۵ سال.
ج) جانبازان، آزادگان و همسران و فرزندان (شهدا، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و آزادگان بالای یک سال سابقه اسارت)، از شرط حداکثر سن معاف می‌باشند.
د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه‌های دولتی از تاریخ ۲۲/۱۱/۵۷ به خدمت اشتغال داشته‌اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.

* نحوه ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز:
ثبت‌نام بصورت الکترونیکی از طریق سایت استانداری به آدرس: www.ostan-ar.ir به شرح ذیل انجام می‌گیرد:
* مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام (الکترونیکی):
الف) تکمیل برگ درخواست شغل مندرج در سایت (با دقت تکمیل گردد).
ب) پرداخت اینترنتی مبلغ (۰۰۰/۹۰) ریال به عنوان حق ثبت‌نام (داوطلبانی که قبلا برای شرکت در آزمون تیرماه سال ۹۱ مبلغ ۰۰۰/۵۰ ریال واریز نموده بودند بایستی مابه‌التفاوت حق ثبت‌نام (۰۰۰/۴۰ ریال) را از طریق اینترنت پرداخت نمایند.
تبصره: (ایثارگران ۵۰ درصد مبلغ مذکور را می‌پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می‌باشند).
ج) ارسال فایل حاوی یک قطعه عکس ۴×۳ جدید تمام رخ.

* مدارک مورد نیاز پس از قبولی در آزمون استخدامی:
داوطلبان قبول شده در آزمون استخدامی موظف هستند مدارک ذیل را ظرف مدت ۵ روز کاری پس از اعلام نتایج از سوی استانداری به کارگزینی دستگاه مورد تقاضا (حسب مورد) حضوراً ارائه و رسید دریافت نمایند. دستگاه موظف است تصاویر کلیه مدارک را با اصل آنها مطابقت داده و برابر با اصل نماید.
تبصره: قبل از صدور حکم استخدامی، اصالت مدرک تحصیلی و یا سایر مدارک مربوطه از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد و تطبیق اولیه انجام شده در بند فوق، ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود.
- اصل به همراه تصویر آخرین مدرک تحصیلی.
- اصل به همراه تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، تصویر صفحه آخر).
- اصل به همراه تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه آقایان) تاریخ پایان خدمت یا معافیت باید قبل از آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون باشد.
- اصل رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۰۰۰/۵۰ ریال (پنج هزار تومان) به حساب جاری ۹۸۰ خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران، بعنوان حق شرکت در آزمون‌های تخصصی و عمومی داوطلبان استخدام (برای داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند).
- دو قطعه عکس ۴×۳ جدید، تمام رخ، پشت نویسی شده.
- اصل به همراه تصویر مدارک دال بر ایثارگری، معلولیت عادی حسب مورد از مراجع ذیربط.
- اصل به همراه تصویر مدارک دال بر بومی بودن.
- اصل به همراه تصویر مدارک مربوط به سنوات خدمت در همان دستگاه اجرایی.
- اصل به همراه تصویر مدارک مربوط به سوابق خدمت برای شاغلین قراردادی و شرکتی بومی.

* نحوه و مهلت ثبت‌نام:
متقاضیان واجد شرایط بایستی از روز شنبه مورخ ۱۴/۲/۹۲ تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۲۱/۲/۹۲ جهت ثبت‌نام یا اصلاح اطلاعات خود (داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند) به آدرس وب سایت استانداری مراجعه و پس از ثبت‌نام یا اصلاح اطلاعات خود، کد رهگیری دریافت نمایند. این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یکبار ثبت‌نام و اصلاح اطلاعات قبلی و حق اتتخاب تنها یک رشته شغلی و محل جغرافیایی خدمت را دارد و در صورت هرگونه اشتباه در ثبت اطلاعات، امکان ثبت‌نام بعدی یا اصلاح مجدد، وجود نخواهد داشت و ثبت‌نام اولیه ملاک عمل می‌باشد. ضمناً ثبت‌نام بصورت ناقص و یا به هر نحو غیر از ثبت‌نام از طریق وب سایت فوق مورد قبول نبوده و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌شود.

* زمان و نحوه توزیع کارت:
داوطلبان باید با استفاده از کد رهگیری که پس از ثبت‌نام در سایت آزمون استخدامی دریافت نموده‌اند از روزسه شنبه مورخ ۷/۳/۹۲ لغایت روز پنج‌شنبه مورخ ۹/۳/۹۲ به سایت مورد اشاره مراجعه و کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای آزمون (شامل: زمان و مکان برگزاری آزمون) را دریافت نمایند. لازم به ذکر است کارت ورود به جلسه به هیچ عنوان در محل استانداری و یا دستگاه‌های استانی توزیع نمی‌گردد.
ضمناً، نتایج آزمون به میزان ۱٫۵ (یک و نیم) برابر ظرفیت مورد پذیرش، پس از تأیید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور (حدود ۲ ماه)، در پایگاه اینترنتی استانداری و سامانه کارمند ایران، اعلام خواهد شد.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی استانداری ها

* مواد آزمون عبارتند از:
الف) آزمون توانمندی‌های عمومی شامل: ۱- زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش. ۲- زبان انگلیسی عمومی. ۳- ریاضی و آمار مقدماتی. ۴- فن‌آوری اطلاعات (مهارت‌های هفتگانه ICDL). 5- معارف اسلامی. ۶- اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی که به تعداد (۱۰۰) سؤال چهارگزینه‌ای (بدون اعمال نمره منفی) طراحی خواهد شد.
تبصره: اقلیت‌های دینی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می‌شود.
ب) آزمون تخصصی شامل سؤالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب می‌باشد.

تذکرات:
۱- صد در صد استخدام از محل سهمیه استخدامی مندرج در آگهی استخدام به داوطلبان بومی اختصاص دارد. بدیهی است افراد غیربومی نباید در آزمون شرکت نمایند. شرایط بومی بودن بر اساس بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور بوده و قابل تغییر نمی‌باشد.
تبصره: بومی شامل افرادی می‌شود که حداقل دارای یکی از ویژگی‌های زیر باشند:
الف) محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی (شهرستان مورد تقاضا) مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب) حداقل دو مقطع از مقاطع تحصیلی ابتدائی، راهنمایی و متوسطه را در محل جغرافیایی مورد تقاضا (شهرستان مورد تقاضا) برای استخدام سپری کرده باشد.
ج) فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که محل ۳ سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدائی، راهنمائی و دبیرستان) با محل جغرافیایی مورد تقاضای استخدامی (شهرستان مورد تقاضا) یکی باشد، نیز بومی تلقی می‌شوند.
توجه: داوطلبان موضوع این بند بایستی مدارک لازم را به همراه سایر مدارک مورد نیاز پس از قبولی در آزمون به کارگزینی دستگاه مورد تقاضا ارائه و رسید دریافت نمایند.
۲- ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان و رزمندگانی که حداقل شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه‌های جنگ تحمیلی دارند و نیز فرزندان و همسر آنان و فرزندان و همسران و خواهران و برادران شهدا، در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی، با رعایت قوانین و مقررات مربوط از اولویت قانونی به شرح ذیل برخوردار خواهند بود.
۱-۲- از کل مجوز استخدامی ۳۰ درصد آن برای استخدام ایثارگران بومی اختصاص دارد که ۲۵ درصد آن به فرزندان و همسران شاهد، فرزندان و همسران جانبازان (۲۵ درصد و بالاتر) و فرزندان و همسران آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارند و ۵ درصد باقیمانده به سایر جانبازان، آزادگان، رزمندگان و همسر و فرزندان آنان و خواهران و برادران شهدا، اختصاص دارد. ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران مذکور از سوی بنیاد شهید معرفی شده و جذب خواهند شد. فرزندان معظم شاهد و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان آزادگانی که از سوی بنیاد مذکور معرفی نشده‌اند می‌توانند در این آگهی ثبت‌نام نموده و در صورت عدم تکمیل سهمیه از باقیمانده سهمیه اختصاصی بهره‌مند شوند. انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت‌نام نموده‌اند انجام خواهد شد.
۲-۲- استخدام مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.
۳-۲- ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران کارت شناسایی دارند و افراد وابسته به آنان در صورت ارائه تصویر آن، نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.
۳- معلولین عادی بومی به شرط شرکت در آزمون و کسب حد نصاب نمره لازم و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتسبه از ۳ درصد سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود.
۴- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندی‌های عمومی صرفاً به منزله تأیید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان تخصصی بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی‌کند و انتخاب داوطلبان بر اساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویت‌های مقرر، از بین افرادی که حداقل ۶۰ درصد نمره آزمون عمومی را کسب نمایند صورت می‌پذیرد.
۵- کارکنان غیر رسمی بومی دستگاه‌های اجرایی مذکور در آگهی و همچنین نیروهای بومی شرکتی آنان به ازای هر سال سابقه خدمت مربوط و مشابه از (۲) درصد و حداکثر (۲۰) درصد کل امتیاز در هر یک از مراحل آزمون استخدامی به صورت جداگانه برخوردار خواهند شد. کارکنان غیر رسمی بومی و نیروهای بومی شرکتی می‌بایست میزان سنوات خدمت خود را به تأیید بالاترین مقام دستگاه برسانند.
۶- اولویت انتخاب داوطلبان در شرایط یکسان به ترتیب با شاغلین قراردادی بومی و نیروهای شرکتی بومی دستگاه اجرایی استخدام کننده در آگهی، داوطلبان بومی و شاغلین قراردادی بومی مناطق محروم و دورافتاده برای همان مناطق خواهد بود.
۷- به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پائین‌تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک معادل (به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده‌اند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۸- مدارک تحصیلی فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون (حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه) بایستی به تائید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.
۹- از آنجایی که ثبت‌نام در آزمون بصورت خوداظهاری می‌باشد، مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌گردد.
۱۰- انتخاب نهائی پذیرفته شدگان آزمون، پس از طی مراحل استخدامی و گزینش صورت خواهد گرفت.

سایت ثبت نام

www.ostan-ar.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8814
  • کل نظرات : 215
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 4712
  • آی پی امروز : 554
  • آی پی دیروز : 645
  • بازدید امروز : 6,278
  • باردید دیروز : 6,605
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 84,148
  • بازدید ماه : 300,050
  • بازدید سال : 1,992,596
  • بازدید کلی : 50,916,434